22 lipca 2019

Francuski piesek


Denis ma dziewiętnaście lat, Oliwier trzydzieści osiem. Denis jest dosyć skrytym w sobie chłopakiem, który niepewnie stawia kroki w dorosłe życie, a Oliwier to niezwykle cyniczny, pewny siebie policjant ze skłonnościami narcystycznymi. Denis dorastał w kochającej rodzinie, dzieciństwo Oliwiera przypominało istny koszmar. Denis jest synem Marcela - Oliwier jego najlepszym przyjacielem. 
      Oklepany do bólu motyw wielkiej miłości dwójki ludzi pochodzących z innych światów? Nic z tych rzeczy.
     Trupy, strzelaniny, skandale obyczajowe, nawiedzona ciotka, zły brat bliźniak czy pan menel Mietek spod monopolowego mieszają mniej lub bardziej świadomie w życiu głównych bohaterów, zmuszając ich tym samym do podejmowania nie zawsze przemyślanych decyzji, walki z samym sobą i uczestniczenia w niekoniecznie łatwym do przewidzenia splocie zdarzeń.

STATUS:   Z A K O Ń C Z O N E
GATUNEK: romans, obyczajowe, komedia



4 komentarze:

  1. omójbożeomójbozeomójbożeomójbożeomójboże
    O MÓJ BOŻE.
    Wyśniłam swój sen!
    Ja już dzisiaj nic sensownego nie powiem, no może tylko tyle, że Cię uwielbiam i już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wiesz co ja o tym myślę! Już się nie mogę doczekać <3 no i Oli <3 zreszta wiesz, że Denis x Oli to mój słaby punkt ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. <3 <3 <3
    już nie mogę się doczekać tego co dla nich zaplanowałaś.
    W.

    OdpowiedzUsuń